středa 29. listopadu 2017

Part II

Líbá mě. Naléhavě. Chutná dokonale. Sehne hlavu a líbá mé pravé prso podél černé krajky podprsenky. Rukama putuje z mých boků a vezme má prsa do dlaní a zmáčkne je. Vzdychnu. Moje tělo opět reaguje, jako kdyby právě nezažilo orgasmus. Potřebuju se ho dotýkat, ale hlava mi nespolupracuje. Jsem ještě vláčná z posledního orgasmu a nějak nekoordinuju své pohyby. Natahuje se mi za záda a moje podprsenka rychle následuje ostatní oblečení na zemi. Stojím před ním nahá. Sakra! Poodstoupí ode mě. Jeho pohled putuje z mých ňader, přes břicho ke klínu. Prohlíží si mě a hltá každou část mého těla svým pohledem. Zatraceně! Taju.

Najednou se cítím nesvá, stydím se. Nevím, co chlap jako on, může vidět na mně.  Zavírám oči, protože to nedávám. Nenávidím pocit této exponované nahoty a mého nedokonalého těla.

„Otevři je, chci aby ses na mě dívala,“ otevřu oči a jediné, co zaujme můj pohled, je boule v jeho kalhotách. Chci se ho dotknout a mít ho v sobě.

Jsem rozhodnutá. Přistoupím k němu a začnu ho chtivě líbat. Potřebuju být u něj, ne se na něj dívat. Svým tělem ho dotlačím k posteli a jakmile jeho nohy narazí na rám postele, sehnu se a sundám mu zbytek oblečení. Z jeho rozepnutých kalhot a trenek je v momentu kupička na podlaze. Zatraceně, je tak dokonalý. Dotýkám se ho po celém těle, ale vynechávám jeho penis. Kleknu si.

Zvednu hlavu a vidím jeho doufající výraz...

Nejprve ho políbím na třísle, putuji dál ke kořeni jeho penisu. Zatraceně, takhle trápím i sebe! Jazykem olíznu od kořene až po špičku jeho penisu. Vezmu jí mezi rty a olíznu. Trhne sebou. Zasténá. Tuhnou mi z té touhy bradavky.

Jazykem kroužím po jeho špičce.

„Prosím!“ zasténá. Pousměju se.

Zasunu si ho hluboko do pusy. Hrdelně vydechne... „jo, sakra, přesně tam!“

To se mi líbí, je teď celý jen můj. Nechávám ho vyklouznout ven a zase vsouvám mezi rty. Chutná božsky! To je přesně to, na co jsem měla chuť už takovou dobu. 

Sténá.

Popadne mě volnou rukou za hlavu a proplete prsty do mých vlasů a pomáhá mi v rytmu, jak ho kouřím. Cítím, jak z té rozkoše opět vlhnu. Tohle mě vážně nenechává chladnou.

Zatímco klouže mezi mé rty, rukou mu dráždím jeho koule, mnu je v dlani a podle toho, jak vzdychá, vytuším, že se mu to líbí.

„Prosím, ještě!“ zavrní.

Vytáhnu ho z pusy a postavím se. V tom nejvíc vzrušeném stavu, co kdy svět viděl, se na mě zděšeně dívá. Usmívám se. Zatlačím mu dlaní na hruď a vrávorajíc si sedne na postel. Kleknu si nad něj. Líbám ho. Naše chutě se nám mísí. Zatraceně, to je tak božský.

Je to tady. Chytne mě za zadek, rukou ho navedu na svůj vchod a pomalu se na něj spustím, zatímco oba vzdychneme. Jsem tak vlhká, že nikde nic nedrhne. 

Oba zasténáme, zatímco mě plní. Plně dosednu. Až po kořen. Jsem ohromená tím vším. Touhou a chtíčem. Je hluboko ve mně. Tělo na tělo.

„Jo, bože, to je ono!!!“ zavrní. Zatraceně, tohle dlouho nevydržíme! 
Ani netuší, jak moc ho chci!




Žádné komentáře:

Okomentovat