středa 31. ledna 2018

Part III

Líbá mě na krku. Jedna jeho ruka mi svírá zadek, druhou drží mé prso, přesně mu padne do dlaně. Palcem dráždí bradavku, která pod jeho dotykem tvrdne a dožaduje se dalších dotyků. Nechápu. Hladím ho kam jen dosáhnu. Neexistuje část těla, které bych se nechtěla dotýkat.
Začnu se na něm pohybovat.

Dopředu a dozadu.

Takový ten houpavý sambový pohyb pánví. To je přesně ten okamžik, kdy děkuji bohu za geniální nápad začít závodně tančit latinsko-americké tance. Naučilo mě to pekelný pohyby pánví. 
A při každém mém pohybu dopředu se navíc otřu svým klitorisem o jeho stydkou kost. Je naběhlý z prožitého orgasmu a i z toho, ke kterému se blížím. Zatraceně, docházejí mi slova.

Ani nevím, kde mám jeho ruce, jestli je mám ve vlasech, na zpocených zádech, na prsou mačkající a dráždící mé bradavky nebo mi pomáhající přirážet tím, jak mi zatíná své prsty do půlek zadku. Mám pocit, že jsou úplně všude!

Dopředu a zase dozadu.

Pořád ho líbám, nedokážu se ho nabažit. Naše jazyky se prolétají. Voní tak fantasticky dobře!
Nedokážu se koncentrovat na to, co která část mého těla dělá.

Zatlačením dlaní na hruď ho přinutím si lehnout. Rukama opřenýma o jeho hruď na něm pokračuju v přirážení a klouzání po jeho penisu. Dopředu a dozadu. Dopředu, dozadu. Cítím, jak ve mně stále víc tvrdne. Rukou mi pomáhá v pohybech tím, že mě drží za přední trn pánevní kosti. 

Dopředu, dozadu.

Zavřu oči a zakloním hlavu jak je ta rozkoš nesnesitelná.

V tom ucítím jeho ruku na mém podbřišku s palcem na mém poštěváčku. Do hajzlu, mačká mi ho, přejíždí přes něj v pravidelném rytmu. Zatraceně, ať nepřestává! Moje hlava absolutně nebere, jak je možné, že moje tělo tak intenzivně reaguje krátce po tom, co jsem se udělala.

Zavřené oči, hlava zakloněná, užívám si ten rostoucí pocit dalšího orgasmu v mém podbřišku, nohách, vlastně všude. Oba jak blázni sténáme. Oba zpocení, roztoužení, dychtící.

Dopředu, dozadu.

Se zastřenou myslí vnímám, jak se ze mě vysune, jak mě popadne a přetočí pod sebe. Zvedne mou nohu, cítím, že jsem na boku. Hluboko se do mě zarazí. 

Už nemůžu. Tohle se nedá vydržet! Sténám.

Drží mě. Nedává mi prostor se hýbat a přiráží. Divoce. Smyslů zbavený. Jeho palec zase na mém poštěváčku. Tlačí na něj.

Přirazí.

Nevím, kdo jsem, kde jsem.

Přirazí.

"Udělej se, prosím, pro mě!" procedí mezi zatnuté zuby.

Znovu přirazí. Palcem zatlačí.

Intenzita blížícího orgasmu je nesnesitelná. To mě snad roztrhne napůl. Není možné, aby existoval život po tomhle orgasmu.

Cítím, jak se mi tělo prohne a od podbřišku se mi do celého těla rozproudí elektrický proud a brutálně dokonalá rozkoš, když se dostanu na vrchol. 

Udělám se. Hrdelně vydechnu hlasitý sten.

Zmítám se v orgasmu, tělo se chvěje. Černo před očima. Nemůžu. Umírám. Tělo se rozpadá, brní, v končetinách mravenčí a poševní svaly se stahují kolem jeho penisu.

V dáli vnímám, jak ho zarazí hluboko do mě a přiražený silně ustrne.
"Sakra!" divoce vydechne, když vyvrcholí. Jeho penis ve mě pulzuje, jak do mě stříká, jak mě plní svým spermatem. Otevřu oči a rozostřeně vidím, jak je celý zpocený, zničený, oči křečovitě zavřené a tělo reflexivně zatnuté. 

Oba pulzujeme prožitým orgasmem. Svět je v mlze.

Žádné komentáře:

Okomentovat