neděle 24. listopadu 2019

One night out

Vaše ruce mám na svém těle. Na to, že společně poprvé sedíme v baru, jste až nezvykle drzý. Kdokoliv jde kolem nás si nutně musí říkat, že jsme jednoznačně milenci, podle toho, jak se na mě díváte, jak mne hladíte. Líbáte chtivě, chutnáte božsky, líbí se mi to. Mrzí mě, že jsem tak nervózní, asi jsem málo opilá, musíte mi ještě koupit jeden drink. Pořád mnou cloumá strach, že mi ublížíte.
...
Stoupám si z barové stoličky mezi Vaše nohy a líbám Vás jako kdyby to byl poslední den, kdy je mi dovoleno Vás líbat. A že se mi to tak zatraceně líbí. Kašlu na své zásady a potlačuji v sobě veškerou hrůzu a paniku. Chci Vás.
Kéž bych věděla, jestli Vás to vzrušuje alespoň z poloviny tak, jako mě.
...
Líbí se mi představa, že mě možná za chvíli bude píchat muž, se kterým si stále vykám.
...
Bereme taxi, které stojí před barem, Vaši ruku mám pod kabátem na svém zadku, jak ho pevně držíte. Neuteče Vám, teď už ne. Já Vás chci, potřebuju. I můj zadek Vás potřebuje.
...
Sedím vedle Vás na zadním sedadle, rukou Vás velmi decentně hladím na stehně, přičemž putuji od kolene nahoru k Vašim tříslům. Zcela odhodlaně a drze, tak jako Vy jste mě nepokrytě osahával v baru. Svou dlaní a prsty doputuji až k Vašemu klínu, kde nahmatám poklopec k prasknutí vzdouvající se pod tlakem Vašeho penisu. Pousměju se, protože vím, že za tohle můžu já. Všimnete si, jak se usmívám, zatímco Vás jemně hladím, protože v dělat to v taxi? Tvl, tak to snad jen v americkém filmu! 
Nakloníte se ke mně a pošeptáte mi do ucha, ať toho nechám, nebo na místě vybuchnete! 
"...Koledujete si, Kateřino!" To mi vykouzlí ještě větší úsměv.
...
Společně jdeme chodbou hotelu ke dveřím Vašeho pokoje, ale místo toho, abyste otevřel dveře, mě na ně v mžiku přitisknete. Regulérně celou tou Vaší výškou a silou. Levou rukou za hlavu, pravou za můj bok a naléhavě mě políbíte. Jazykem intenzivně zkoumáte mé rty, můj jazyk... nemůžete se mě nabažit a ani já Vás. Chci Vás na sobě cítit, tak Vám začnu rozepínat kabát, teda se pokoušet ho z Vás sundat. Ale nejvíc Vás potřebuju cítit v sobě. Přejedete rukou po mém stehni a zvednete mi nohu a zaklesnete si ji za bok, pak pokračujete v opačném směru a vyhrnujete mi sukni. Jak dorazíte ke krajkovému lemu mých punčoch a ke sponce podvazků, zarazíte se a podíváte se dolů, co jste nahmatal. 
"Do prdele, tohle musím vidět!", syknete a rychle odemknete dveře a my se stále líbající vpotácíme dovnitř. Všechno se děje hrozně rychle, ale aspoň není prostor k přemýšlení.
Strhávám ze sebe kabát a šálu, Vy neztrácíte čas a rychle se na mě vrhnete, popadnete mě do náruče a nesete na postel. Stále mě hluboce líbáte, jsem až překvapená, jak moc se mi líbí, jak chutnáte, jak chutnají Vaše rty a jazyk, doufám, že ochutnám i Váš penis, ale k tomu se nejspíš ještě dostaneme.
Ne moc jemně mě položíte na postel, sundáte, tedy spíš strhnete mi boty z nohou a já před Vámi ležím, stále ještě oblečená, a fascinovaně pozoruji to jiskření ve Vašich očích. Jak malé dítě před Vánoci, když může rozbalit dárky. Rychle si sundáváte kabát a skopáváte boty. Usmíváte se, ale nic neříkáte, jen mě lačně pozorujete. Nejsem schopná slova ani kloudného pohybu a nemůžu se Vás dočkat.
Sehnete se ke mně a vyhrnete mi sukni a odhalíte tím mé černé punčochy s krajkovým lemem, ke kterému jsou připojeny stužky podvazků, vyhrnujete výš a odhalíte černé krajkové kalhotky a stejně krajkový černý podvazkový pás. Ohromeně na to zíráte. Nejprve dlaní pohladíte část mého těla, která je pokrytá těmito jemnými materiály, palcem přejedete po lemu, který vede mezi mé nohy. Sehnete se dolů a přivoníte k mému klínu a krajkám. Tak takovouhle reakci jsem vážně nečekala. 
Podíváte se nahoru na mě, do mých očí a já netuším, co se ve Vás právě děje. Je to překvapení? Ohromení? Nebo něco jiného? Nevím, ale už není čas na přemýšlení, vrháte se na mě a já Vás tak moc chci! Moje ruce putují po Vašem těle, boky, záda, zadek, chci Vás cítit, chci Vás líbat, hladit, laskat, ochutnat! Bože! Tak moc!
Levou rukou Vás držím za zátylek, přitáhnu si Vás a políbím na ucho, líbám lalůček a občas i kousnu. Přesunu se zpět na Vaše rty, jazykem bojuji s tím Vaším, který mě tak slastně a intenzivně zkoumá. Vaše ruka mě zatím hladí na bocích těla, od prsou až po obnažený zadek. Taháme ze sebe navzájem oblečení, Vaše košile letí jako první, pak moje halenka, sukně, až pod Vámi ležím jen ve spodním prádle a Vy hltáte mé tělo očima a doufám, že za moment i prsty a jazykem. Znovu Vás políbím a vy se sehnete k lemu mé (překvapivě!) černé krajkové podprsenky, kde mou kůži posázíte několika polibky, které posléze nahradíte jazykem. Nechává za sebou vlhkou stopu na kůži, která je už teď přecitlivělá a žadonící dalších dotyků. Už jen z tohohle jemného dotyku mi tvrdnou bradavky, které ucítíte, jakmile volnou rukou chytnete moje prso. Hladíte jej a mačkáte. Líbí se mi to, tělo reaguje a to je to teprv začátek! Sáhnete za moje záda a rozepnete ten zbytečný kus látky. Jen co mám odhalená ňadra se na ně svými rty přitisknete. Laskáte je, líbáte, sajete. Moje hlava to nebere. Ach můj bože. Druhé pak hladíte volnou rukou a tuhou vztyčenou bradavku mačkáte mezi palec a ukazováček. Sakra, to se mi líbí, cítím, jak začínám vlhnout a mé tělo reflexivně kroutit. Mezi rty mi projede roztoužený sten...
"Sakra, nepřestávejte!"
"Šššš, pomalu!" napomenete mě a mírně kousnete do bradavky. 
Prohnu se v zádech a sténám, jak mým tělem projede rozkoš až do podbřišku. Do hajzlu, Vy víte, jak na mě.
Nenecháte mi žádný prostor, hned dráždíte druhou bradavku, která Vás též žadoní o dotyk. Kdybyste jenom tušil, jak citlivá mám prsa a jak mě dokáže vzrušit, když si s nimi hrajete! Bojím se, že už je krajka od mého klína tak vlhká!! 
Přejíždíte jazykem od mých ňader po bříšku, líbáte mou horkou kůži, zakroužíte kolem pupíku a rovnou dolů ke krajkovému lemu podvazkového pásu, kolem něhož mi skládáte polibky jeden vedle druhého až dojdete k pánevní kosti. Tam mě kousnete. Sakra! Tělo reaguje, stínám, kroutím se, jak moc Vás chci v klíně. Na nic se neptáte a zaboříte nos a rty do krajky kryjící můj venušin pahorek. Zatraceně, to je jedna z nejvíc sexy věcí, co mi kdy jaký chlap udělal. Ten pocit chtíče, který jste tím projevil. Kurva! Začínám být vzrušená k nevydržení a to jste se mě ještě pořádně nedotkl!
Chvatem se sehnete níž, roztáhnete mi nohy a přitisknete rty a jazyk na můj klitoris přes krajkové kalhotky. Není možné, abyste necítil, jak je krajka nasáklá mým vzrušením. 
Nepochybuji, že se vám to líbí, protože umně rozepnete sponky mých podvazků, jako byste to dělal každý den, a stáhnete mi pás i kalhotky. I přes všechnu nenávist k exponované nahotě se zalíbením sleduju, jak hltáte křivky mého těla očima a jak se Vám líbí mě držet za zadek a roztáhnout mi nohy. Nasadíte ten Váš mrdavý úsměv. Do hajzlu. Ještě jednou se sehnete a rovnou bez optání se jazykem přisajete na můj klitoris. Žádný cavyky, jdete rovnou na věc. 
Do prdele, tohle jsem vážně potřebovala. Nepřála jsem si posledních pár týdnů nic jiného než Vás na svém těle, Váš jazyk ve svém klíně a Vaše prsty ve mně. Krom jiného. Od první chvíle, co jste nás přijal na obchodní schůzce jsem si Vás často představovala, že přesně toto děláte. A při této fantazii masturbovala.
Nejprve mé tělo sebou reflexivně trhne, když se mi přisajete na klitoris, protože je to celé až moc intenzivní, ale pak se uvolním a cítím, jak se mé vzrušení stupňuje a jak ještě víc vlhnu. Zakloním hlavu, protože Váš jazyk mi přináší intenzivní rozkoš, která mi proudí od podbřišku celým tělem. Cítím, jak mi mé vzrušení teče ven a Vy ho, zaručeně též kurevsky vzrušený, lačně hltáte. Jazykem putujete od mého klitorisu k mému vchodu, kolem kterého zakroužíte. Nahoru a dolu. Kolem. Sajete, líbáte, hltáte, koušete. Já jsem Vám snad někdy někde řekla, co přesně mě vzrušuje? Přesně totiž víte, co zbožňuju. Moje hlava není schopna dát dohromady kloudnou myšlenku, nechávám se unášet pohyby Vašeho jazyka dovnitř mě, jak s ním kloužete po mém klitorisu v pravidelném rytmu, jak mě masírujete prsty, které do mě vsouváte. Máte mé vzrušení po celé ruce, dlani a teče Vám po bradě, ale to Vám v ničem nebrání. Zatímco mi stále laskáte klitoris jazykem přiložíte svůj palec na můj zadeček a pomalu ho do mě vsunete. Teď to dostává další level, ten pocit plna, který tím způsobíte; jak mě vzrušuje, když mi zacílíte na ten správný bod. Můj klitoris už úplně bolí, jak je vzrušený, naběhlý a stále víc žadonící dotyků Vašeho jazyka.
Cítím, jak se v mém těle, v mém podbřišku, hromadí napětí celého světa. Vy mě ale v mžiku popadnete a najednou se ocitám nad Vámi, rozkročím se a kleknu si na Váš obličej. 
Do háje, tak tohle je splnění mých fantazií - klečet Vám na obličeji, zatímco mě uspokojujete a vedete k intenzivnímu vrcholu. 
Nevím, co to způsobilo, možná svaly při širokém rozkročení, možná Vaše šikovné rty, Váš jazyk na mém klitorisu, Vaše prsty ve mně nebo Váš palec v zadečku, ale s hlubokým stenem se udělám. Tělo se mi chvěje, prohýbá, nedokážu ho ovládat. Rozkoš mi proudí do končetin, mysl mám kdesi ve tmě. Hltáte každý stah mého klína a všechno vzrušení, co se dere ven...











Žádné komentáře:

Okomentovat